Alle organisaties en teams die Gerard en zijn netwerk inhuren, hebben dezelfde conclusie: we spraken wel over elkaar en over klanten, maar niet mét elkaar en mét klanten. En dus vertelden we een inwisselbaar verhaal. Openheid, menselijkheid en verbondenheid zijn de nieuwe factoren waarop werkgevers en werknemers beoordeeld worden. Humaniz zorgt daarvoor.

In samenwerking met Gerard produceren wij voor Humaniz interviews, gehouden vanuit de auto voor zijn social kanalen & verscheidende soorten content voor zijn publiek.

Afgelopen week hebben de monteurs van De Beier Heerenveen hard gewerkt om mijn M2 te upgraden naar een M2 Performance. Net als een jaar geleden toen ik voor het eerst het beest mocht ervaren, was het afgelopen zaterdag wederom feest! Binnenkort zal ik een uitgebreide review maken en die met jullie delen. Hier alvast een teaser 😋Maar nu eerst mijn koffers pakken. Morgenochtend richting Abu Dhabi vliegen en nieuwe avonturen beleven! 😀

Geplaatst door Gerard Duursma op Maandag 26 maart 2018

Afgelopen vrijdagavond verzorgde ik een inspiratiesessie in de Skylounge van het FC Groningen stadion voor het personeel van Abiant Uitzendgroep. De grasmat was een mooie metafoor voor mijn thema "een leven lang leren, een leven lang spelen 🙂". Jasper Rispens (16 jaar) vroeg mij op Snapchat of hij ook een stuk mocht presenteren en uiteraard gaf ik hem deze kans. Hij wist het publiek werkelijk te raken! Max Vergnes (18 jaar) maakte van deze energieke avond een aftermovie. Na de zomer kom ik met podcasts en een nieuw YouTube-kanaal om structureel kennis en ervaringen met jullie te gaan delen. Het is tijd voor de volgende stap!

Geplaatst door Gerard Duursma op Donderdag 19 juli 2018
Inspiratieavond Abiant uitzendgroep
Categorieën: Cases